Zákazníci Tesca spotrebovali od júna o takmer 19 miliónov igelitiek menej

  10.11.2011

Úvod / Ochrana životného prostredia

Držitelia vernostnej karty Clubcard spotrebovali od júna o 18,9 milióna menej nákupných igelitových tašiek v sieti Tesco obchodov. Dôvodom je unikátny projekt spoločnosti Tesco s názvom Zelené body Clubcard, ktorý podporuje ochranu životného prostredia. Každý zákazník, ktorý si na nákup prinesie vlastnú tašku a odmietne možnosť zobrať si igelitky pri pokladni, dostane extra body na svoju kartu Clubcard – tzv. Zelené body podľa veľkosti nákupu. „Za 4,5 mesiaca fungovania projektu sme s pomocou našich zákazníkov ušetrili až 28 percent vydaných igelitiek, čo je vynikajúci výsledok. Sme naozaj radi, že Slovákom čoraz viac záleží na ochrane životného prostredia. Pre veľký záujem sme akciu Zelené body predĺžili až do konca tohto roka,“ uviedol Peter Szabo, manažér vernostného programu Clubcard Tesco Stores SR.

Držitelia populárnej karty Clubcard môžu zelené body získať aj za kúpu viacnásobne použitých ekologických Tesco tašiek alebo výrobkov šetriacich energiu – napríklad úsporných žiariviek či nabíjačiek batérií.

„Najviac tašiek ušetrili predajne menších formátov a obchodné domy. Napríklad v predajni Tesco v Turzovke ušetrili až rekordných 69 % vydaných igelitiek a v Prievidzi Prior 57 % tašiek. Viac ako polovicu ušetrili aj zákazníci v našej ekologickej predajni Tesco v Rajci,“ doplnil P. Szabo.

Projekt Zelené body je výsledkom dlhodobého prísľubu spoločnosti Tesco správať sa ako zodpovedná firma ekologicky a zároveň ďalšia príležitosť pre zákazníkov získať extra body. Tesco projekt Zelených bodov Clubcard koncipovalo tak, aby zákazníci nárast bodov pocítili veľmi výrazne. Napríklad za jutovú tašku či úsporné žiarovky dostanú 10 bodov, za úsporné žiarivky 20 bodov až 30 bodov a za niektoré druhy nabíjačiek napríklad až 40 bodov.

Fakty o projekte Zelené body Clubcard:

Zelené body Clubcard získajú zákazníci kúpou označených produktov šetrných k prírode alebo ak si kúpený tovar odnesú vo vlastnej taške

Zelené body Clubcard je spôsob, ako získať extra body

Zelené body Clubcard spustila spoločnosť Tesco pri príležitosti Svetového dňa životného prostredia 8. júna 2011

Cieľom projektu je motivovať zákazníkov chrániť životné prostredie spolu s Tescom

Kategórie




Vitajte na našej stránke

CSR - alebo Corporate Social Responsibility aktivity sa stali súčasťou core businessu väčšiny veľkých spoločností vo svete. Rozmach týchto aktivít spôsobil, že CSR už nie je pre firmy tzv. aktivita ,,nice to have", ale ,,must". Podobný trend štartuje aj na Slovensku. Pre lepšiu informovanosť sme vytvorili Prvý slovenský komplexný portál o CSR aktivitách firiem na Slovensku. Pravidelne budeme prinášať informácie zo sveta CSR projektov, firemnej charity, dobrovoľníctva a najnovšie prieskumy zo sveta. Veríme, že vás bude náš portál inšpirovať a pomôže vám v profesionálnom úspechu!