Študenti predviedli svoju jedinečnosť na Innovation & Creativity Campe

  14.10.2011

Úvod / Pomoc komunite

Až 15 odborných škôl sa zapojilo do 2. ročníka súťaže, ktorú pod záštitou predsedu Bratislavského samosprávneho kraja organizovala Junior Achievement Slovensko a Hewlett-Packard Slovakia.

Na dvanásť hodín vymenili študentský život za svetbiznisu, aby profesionálom ukázali aké jednoduché je inovatívne myslieťa kreatívne tvoriť. Študenti z 15 stredných odborných škôl sa v utorok 11.októbra 2011 zúčastnili 2. ročníka súťaže Innovation & Creativity Camp,ktorú pod záštitou predsedu Bratislavského samosprávneho kraja Pavla Freša,organizovala Junior Achievement Slovensko, n.o. (JASR) v spolupráci sHewlett-Packard Slovakia (HP).

Päťčlennétímy študentov si hravo poradili so zadaním, ktoré im pripravili zamestnanci HP– vymyslieť jedinečnú a originálnu kampaň na zvýšenie povedomiao značke HP na niektorom z letných festivalov. Kampaň mala podľazadania kreatívne a eticky správne odlíšiť HP od konkurenčných značiek.Šancu zažiť úzke prepojenie dostali aj študenti so sluchovým postihnutím, ktoríboli integrovaní do tímov. „Vďaka unikátnemu projektu, ktorý vznikol zospolupráce JASR a HP, majú študenti odborných škôl možnosť dostať aj iné,ako odborné vzdelanie – majú môžnosť riešiť skutočné problémy. Som veľmi rád,že nastupujúca generácia je schopná rozmýšľať inak – inovatívnea kreatívne. Otvára nám dvere do dimenzií, v ktorých sme sa zatiaľnepohybovali," vyjadril sa Martin Kubala, generálny riaditeľ HP Slovakiaa predseda Správnej rady Junior Achievement Slovensko.

Jednotlivýmtímom sa venovalo 27 konzultantov zo spoločnosti HP, ktorí vďaka svojimodborným skúsenostiam vedeli študentov nasmerovať k najlepšiemu výsledku.„Do druhého ročníka sa zapojil rekordný počet dobrovoľníkov z radov HPzamestnancov. Na celom kempe vládla počas dvanástich hodín výborná atmosféraa študenti odprezentovali naozaj excelentné nápady. Veľa z nich bolopodnených a inšpirujúcich a už teraz vieme, že niektoré ajzrealizujeme v našich kampaniach," povedala Ivana Kompasová, líderkaSocial Impact tímu v HP. „Spoločný projekt s firmou HP priniesol preodborné školy možnosť učiť sa inovatívne myslieť a riešiť reálne zadanie.Študentov na pár hodín vtiahol priamo do diania firmy a umožnil im reálnya bezprostredný kontakt s reálnym biznisom. Výnimočnosťou bolo to, že27 zamestnancov spoločnosti HP sa do projektu zapojilo v rámci firemnéhodobrovoľníctva a svoj čas, vedomosti a skúsenosti venovali mladým ľuďom,"uzatvára riaditeľka Junior Achievement Slovensko Marcela Havrilová.

Trinajúspešnejšie tímy boli ocenené spoločnosťou HP, štvrtý tím získal špeciálnucenu Pavla Freša za najkreatívnejší nápad. Z druhého ročníka súťaže malivýborný pocit aj konzultanti. „Na Innovation & Creativity Camp som sadostala náhodou, keďže jeden z porotcov vypadol deň pred eventom. Som skutočnerada, že som mala príležitosť tam byť a zažiť to. Bola som veľmi prekvapená akotechnicky zručné boli "naše decká" a taktiež som bola užasnutá nad ich skvelýminápadmi. S Tareqom sme sa skvele dopĺňali a bol to nezabudnuteľný deň. Myslím, žez toho, že náš tím získal prvé miesto sme sa tešili viac ako tie decká,"dodala konzultantka víťazného tímu Petra Kupčová (HP).

Kategórie




Vitajte na našej stránke

CSR - alebo Corporate Social Responsibility aktivity sa stali súčasťou core businessu väčšiny veľkých spoločností vo svete. Rozmach týchto aktivít spôsobil, že CSR už nie je pre firmy tzv. aktivita ,,nice to have", ale ,,must". Podobný trend štartuje aj na Slovensku. Pre lepšiu informovanosť sme vytvorili Prvý slovenský komplexný portál o CSR aktivitách firiem na Slovensku. Pravidelne budeme prinášať informácie zo sveta CSR projektov, firemnej charity, dobrovoľníctva a najnovšie prieskumy zo sveta. Veríme, že vás bude náš portál inšpirovať a pomôže vám v profesionálnom úspechu!