Nová kampaň Kofoly pozýva na Neslýchané festivaly

  14.05.2012

Úvod / Zdravie a šport

Nová kampaň Kofoly, ktorá štartuje v týchto dňoch, sa nesie na vlnách hudby, lásky a radosti. Pozýva na Neslýchané festivaly, kde sa môžu ľudia zabaviť, užiť si kopec dobrej hudby a podporiť pritom projekt, vďaka ktorému si hudbu budú môcť užiť aj nepočujúci.

Významné slovenské hudobné festivaly - Senecké leto, Pohoda, Grep festival a Slížovica – sú tento rok priamo neslýchané! Návštevníkov týchto festivalov  čaká špeciálny stan Kofoly, kde za každého, kto si nechá na srdce odtlačiť odtlačok ruky, prispeje Kofola 20 centov na unikátny projekt Spievajúce ruky, ktorý sa venuje školeniu špeciálnych tlmočníkov hudby pre nepočujúcich. Výťažok z akcie pôjde na konto občianskeho združenia Myslím – Centrum kultúry Nepočujúcich. Finančný dar pre túto organizáciu bude doplnený výťažkom z verejnej aukcie Kofola maňušiek, ktorá sa súčasne uskutoční na www.kofolamanusky.sk.

A pretože hudobné festivaly sú predovšetkým o zábave a bezstarostnej letnej atmosfére, nebude na Neslýchaných festivaloch o  zábavu núdza. Okrem „odtlačkovej“ akcie sa návštevníci stanu Kofoly stretnú s nepočujúcimi barmanmi, tlmočníkmi posunkovej reči, ktorí budú učiť vyznanie lásky v „tajnom“ festivalovom jazyku, a nebudú chýbať ani ďalšie atrakcie, napríklad divadlo nepočujúcich.

„Sloganom kampane je „Každý odtlačok sa počíta“, hovorí Egle Wehle, brand manažérka Kofoly a dodáva: „Pevne veríme, že vďaka podpore projektu zábavnou formou sa budú festivaly farebnými odtlačkami na srdci len tak hemžiť“.

Súčasťou kampane je sms súťaž o festivalové lístky. Pomocou kódov pod viečkom novej Kofoly Festivalovej i ostatných súťažných pollitroviek Kofoly môžu spotrebitelia vyhrať lístky na všetky neslýchané festivaly. Viac informácií o súťaži nájdete na www.neslychanefestivaly.sk.

Kampań bude podporená dvoma TV spotmi, internetovou reklamou a  aktivitami na letných hudobných festivaloch.

Kampaň Neslýchané festivaly nadväzuje na kampaň z minulého roka, v ktorej  sa pre občianske združenie Bábky v nemocnici podarilo vyzbierať takmer 30 000 €.

Kategórie




Vitajte na našej stránke

CSR - alebo Corporate Social Responsibility aktivity sa stali súčasťou core businessu väčšiny veľkých spoločností vo svete. Rozmach týchto aktivít spôsobil, že CSR už nie je pre firmy tzv. aktivita ,,nice to have", ale ,,must". Podobný trend štartuje aj na Slovensku. Pre lepšiu informovanosť sme vytvorili Prvý slovenský komplexný portál o CSR aktivitách firiem na Slovensku. Pravidelne budeme prinášať informácie zo sveta CSR projektov, firemnej charity, dobrovoľníctva a najnovšie prieskumy zo sveta. Veríme, že vás bude náš portál inšpirovať a pomôže vám v profesionálnom úspechu!