MARKS & SPENCER UVÁDZA KAMPAŇ „WHEN I GROW UP…“ NA ZVÝŠENIE POVEDOMIA O AKTIVITÁCH ORGANIZÁCIE UNICEF

  08.10.2013

Úvod / Pomoc komunite

Nová interaktívna kampaň plánuje, že stovky detí z celej Bratislavy a Prahy vyplnia špeciálnu červenú, bielu a modrú pohľadnicu so svojimi snami do budúcnosti, ktoré, keď sa spoja, vytvoria obrovskú slovenskú a českú zástavu. Kampaň sa začne 25. októbra a potrvá dva týždne. Kampaň ‘When I grow up…’ bude prebiehať v oddelení detského oblečenia vlajkových  predajní M&S Avion (SR) a Chodov (ČR).

Kampaň je súčasťou nového medzinárodného partnerstva spoločnosti M&S a UNICEFu, ktoré má pomôcť získať peniaze, aby UNICEF mohol poskytovať vzdelanie, ktoré zmení život ohrozeným deťom na celom svete. Kampaň sa bude konať aj v iných vlajkových predajniach siete M&S international.

Generálny riaditeľ Marks & Spencer Jonathan Smith o novej kampani povedal: „Sme skutočne hrdí na to, že budeme podporovať UNICEF, a táto kampaň je pre nás veľmi zábavný a interaktívny spôsob, ako zvýšiť informovanosť o našom novom partnerstve u našich zamestnancov, zákazníkov a u ich detí. Poskytnutím vzdelávania ohrozeným deťom na celom svete môžeme urobiť rozdiel v tom, že sny sa stanú skutočnosťou.”

Od 12 augusta sa M&S Slovenská a Česká republika spojili s viac ako 50 ďalšími medzinárodnými obchodmi z Európy, Blízkeho východu a Ázie s cieľom spoločne vyzbierať 1 milión USD pre UNICEF v prvom roku partnerstva. 100 dní získavania financií (fundraisingu) vyvrcholí dňom osláv Všeobecného dňa detí OSN, čo je 20. november 2013. Je to po prvýkrát, čo sa M&S pustil do globálnej výzvy získavania peňazí (fundraisingu), ktorá pomôže M&S zapojiť svojich zamestnancov a zákazníkov v rôznych krajinách do plánu A, ekologického a etického programu M&S, ktorého cieľom je spraviť z M&S svetovo vedúceho predajcu, ktorý sa zameriava na trvalú udržateľnosť do roku 2015.  

Viac ako 57 miliónom detí, z ktorých väčšinu tvoria dievčatá, sa upiera právo navštevovať školu. Faktory,  ako chudoba a ťažkosti s prístupom k vzdelaniu spolu so slabou výučbou a nedostatkom zariadení, zabraňujú možnosti využitia plného potenciálu mnohým ďalším deťom.

Peniaze získané prostredníctvom medzinárodného partnerstva pomôžu UNICEFu zmeniť to.

Výzva na získavanie peňazí (fundraisingová výzva) je v súlade s etickým a environmentálnym programom M&S – tzv. Plán A, ktorý sa zameriava na to, aby sa z M&S stal svetový líder zameraný na trvalú udržateľnosť do roku 2015. Plán A, uvedený v roku 2007 a predĺžený v marci 2010, má na zreteli komplexný prístup k udržateľnosti so zameraním na zapojenie zákazníkov, zapojenie všetkých oblastí obchodu a riešenia problémov, ako sú klimatické zmeny, odpady, nerastné suroviny, zdravie a ako byť férovým obchodným partnerom.


Kategórie




Vitajte na našej stránke

CSR - alebo Corporate Social Responsibility aktivity sa stali súčasťou core businessu väčšiny veľkých spoločností vo svete. Rozmach týchto aktivít spôsobil, že CSR už nie je pre firmy tzv. aktivita ,,nice to have", ale ,,must". Podobný trend štartuje aj na Slovensku. Pre lepšiu informovanosť sme vytvorili Prvý slovenský komplexný portál o CSR aktivitách firiem na Slovensku. Pravidelne budeme prinášať informácie zo sveta CSR projektov, firemnej charity, dobrovoľníctva a najnovšie prieskumy zo sveta. Veríme, že vás bude náš portál inšpirovať a pomôže vám v profesionálnom úspechu!