Korčuľovanie pre život má svojich nadšencov

  01.02.2012

Úvod / Zdravie a šport

Korčuľovanie pre život,zimná obdoba charitatívno-športového podujatia Beh pre život,  má už svojupremiéru za sebou. V sobotu 28. januára 2012 prišlo na Zimný štadiónOndreja Nepelu v Bratislave 333 účastníkov, ktorí sa korčuľovali, abyurobili niečo pre svoje zdravie a zároveň pomohli dobrej veci. Na výskumrakoviny sa podarilo vyzbierať  2 263 euro, ktoré poputujú na kontoNadácie Výskum rakoviny.   Peniaze sazískali nielen vďaka štartovnému, ktoré zaplatil každý, kto sa korčuľoval naľadovej ploche,  ale aj vďaka predajuspomienkových predmetov s logom korčuľovania. Najväčší záujem bolo bledomodrý šál, ktorý sa stal symbolom celého podujatia. Nadácia Tesco,organizátor podujatia, plánuje toto pilotné podujatie pre veľký záujemúčastníkov zopakovať aj na ďalšiu zimu a už nielen v Bratislave.

„Smeveľmi radi, že sa Korčuľovanie pre život stretlo s veľkým záujmomvšetkých, ktorí prišli na zimný štadión Ondreja Nepelu. Boli tu najmä rodinys malými deťmi, ale aj veľa mladých ľudí, ktorí sa výborne zabávali,atrakcie i celá organizácia podujatia sa im páčila a boli by radi, aksme v korčuľovaní ako zimnej alternatíve letného Behu pre životpokračovali", vyhlásil Michal Dyttert, člen predstavenstva spoločnosti TescoStores SR, a.s.

MaskotiDedo Mráz, Superman a šašo, vystúpenie skúsených krasokorčuliarov, súťaže predeti s výhrami hokejok a pukov, dražba dresov hokejistov Slovana,  špeciálna zóna pre deti, kde sa pod vedenímskúsených trénerov zaúčali do tajov korčuľovania, ale aj teplý čaj či punč, toje  stručné vymenovanie toho, čo pridalopodujatiu na  jehoprestíži, výbornej atmosfére, ale aj organizátorskej profesionalite, ktorú výborne zvládla skúsená agentúrav oblasti obdobných aktivít Be Cool. Deti sa mohli fotiť s patrónom korčuľovania útočníkom HC SlovanaBratislava Michalom Hudecom, ktorý bol deťom nablízku aj pri súťažiach alebopriamo pri korčuľovaní.

„Bolo toho veľmi veľa, čo sa ľuďom páčiloa čo oceňovali ako dobré nápady, ktoré dotvárali čaro tomuto premiérovémupodujatiu. Snažili sme sa, aby sa všetci cítili dobre a dokonca kto nemal vlastnékorčule, aby si ich napríklad mohol tu na štadióne požičať. Slávnostnéodovzdanie symbolického šeku s vyzbieranou sumou 2 263 € z rúkčlena predstavenstva spoločnosti Tesco Michala Dytterta prezidentke NadáciiVýskum rakoviny Margite Klobušickej podčiarklo slávnostnú chvíľu celého podujatia", povedala MartinaMúčková, manažérka Nadácie Tesco.

Kategórie




Vitajte na našej stránke

CSR - alebo Corporate Social Responsibility aktivity sa stali súčasťou core businessu väčšiny veľkých spoločností vo svete. Rozmach týchto aktivít spôsobil, že CSR už nie je pre firmy tzv. aktivita ,,nice to have", ale ,,must". Podobný trend štartuje aj na Slovensku. Pre lepšiu informovanosť sme vytvorili Prvý slovenský komplexný portál o CSR aktivitách firiem na Slovensku. Pravidelne budeme prinášať informácie zo sveta CSR projektov, firemnej charity, dobrovoľníctva a najnovšie prieskumy zo sveta. Veríme, že vás bude náš portál inšpirovať a pomôže vám v profesionálnom úspechu!