Ekohra prekonáva najsmelšie očakávania

  24.02.2014

Úvod / Ochrana životného prostredia

Záujem o „Ekohru“ prekonáva najsmelšie očakávania, počas prvých troch dní bolo prostredníctvom automatov na výkup vratných obalov v predajniach obchodného reťazca Lidl odovzdaných takmer 600 000 plastových fliaš od nápojov! Najviac PET fliaš bolo doteraz prijatých v Michalovciach a v Senici. Všetky vyzbierané plastové fľaše poputujú vďaka spolupráci s partnerskými organizáciami do zberných dvorov v jednotlivých mestách.

„Prostredníctvom ´Ekohry´ chceme prispieť k budovaniu ekologického povedomia žiakov a zároveň ich motivovať k športovaniu. Tieto dve témy patria medzi najdôležitejšie v oblasti našich spoločensky zodpovedných aktivít. Obnove životného prostredia prispievame prostredníctvom kampane ´Voda pre stromy´ a šport na školách podporujeme pri otvorení každej novej predajne,“ povedal Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika, a dodal: „Veľmi nás teší obrovský záujem o ´Ekohru´, ktorý registrujeme už od prvého oznámenia nášho zámeru usporiadať takúto súťaž. Sme veľmi radi, že sa ´Ekohra´ od prvých hodín rozbehla na plné obrátky.“

„Ekohra“ prebieha v termíne od 17. februára do 16. marca, slávnostné vyhodnotenie sa uskutoční 14. apríla. Princíp „Ekohry“ je jednoduchý. Víťazom sa stane škola, ktorá v stanovenom termíne v predajniach Lidl odovzdá najviac plastových fliaš od nápojov. Pre najusilovnejšie školy sú pripravené mimoriadne zaujímavé výhry. Prvou cenou je multifunkčné športové ihrisko v hodnote 80 000 eur! Školy umiestnené na druhom a treťom mieste sa tiež môžu tešiť na ihriská v hodnote 55 000, resp. 35 000 eur. Dôvod na radosť budú mať aj žiaci zo škôl na 4. až 7. mieste, vyhrajú totiž rekonštrukciu existujúcich športovísk či športové pomôcky v hodnote 10 000 eur. Celkovo teda školáci hrajú o ceny v hodnote neuveriteľných 210 000 eur! Do súťaže sa môžu zapojiť všetky základné a stredné školy v Slovenskej republike.

 

Kategórie




Vitajte na našej stránke

CSR - alebo Corporate Social Responsibility aktivity sa stali súčasťou core businessu väčšiny veľkých spoločností vo svete. Rozmach týchto aktivít spôsobil, že CSR už nie je pre firmy tzv. aktivita ,,nice to have", ale ,,must". Podobný trend štartuje aj na Slovensku. Pre lepšiu informovanosť sme vytvorili Prvý slovenský komplexný portál o CSR aktivitách firiem na Slovensku. Pravidelne budeme prinášať informácie zo sveta CSR projektov, firemnej charity, dobrovoľníctva a najnovšie prieskumy zo sveta. Veríme, že vás bude náš portál inšpirovať a pomôže vám v profesionálnom úspechu!