dm pomohlo deťom zo 108 rodín v hmotnej núdzi

  01.02.2012

Úvod / Pomoc komunite

V minulomroku pripravila spoločnosť dm drogerie marktv spolupráci so Slovenským Červeným krížom (SČK) a značkou Pampersspoločnosti Procter & Gamble projekt  Pomôžme deťom, ktorý bol určený na podporudetí z rodín v hmotnej núdzi. Do projektu bolo vybraných 108 rodín, čosymbolizuje celkový počet pobočiek dm na Slovensku. Výber rodín zabezpečil SČKtak, aby každá predajňa dm prevzala pomyselný patronát nad jednou rodinou,ktorá býva v jej okolí. Všetky rodiny dostávali priebežne počascelého roka poukazy na jednorazový odber plienok značky Pampers Sleep &Play, pričom si mohli vybrať z troch rôznych veľkostí podľa hmotnosti svojho dieťatka.

 

„Slovenský Červený kríž si veľmi váži spoluprácu so spoločnosťou dmdrogerie markt v rámci kampane Pomôžme deťom. V roku 2011 sme tak spoločnepodporili dodávkou plienok Pampers deti zo sociálne slabších rodín, ktoré súv ťažkej životnej situácii. Kampaň bola úspešná, s veľmi kladným ohlasomna územných spolkoch Slovenského Červeného kríža, ktoré zabezpečovalidistribúciu dm poukazov na plienky, ako aj od prijímateľov pomoci. Touto cestouešte raz ďakujeme spoločnosti dm drogerie markt, že nám pomáha a prispelak eliminácii rastúcich životných nákladov sociálne slabším rodinám s malýmideťmi," povedal Ing. Marián Záhorec, koordinátor pre krízový manažment SČK.

„Vo všeobecnosti prevláda názor, že chudoba sa týka iba ľudíz krajín tretieho sveta. Nie je to však pravda, pretože chudoba zasahujeaj iné oblasti, napríklad tie, kde vzrastá nezamestnanosť a tým aj početsociálne odkázaných rodín, Slovensko nevynímajúc. Keďže súčasťou našej firemnejfilozofie je príkladné pôsobenie vo svojom okolí, každý rok pripravujemea realizujeme aktivitu v súlade so spoločenskou zodpovednosťoufiriem, ktorej cieľom je urobiť maximum pre zdravie a spokojnosť ľudí. Smeradi, že sa nám, ako aj našim zákazníkom podarilo v spolupráci so SlovenskýmČerveným krížom a  spoločnosťou  Procter & Gamble pomôcť vybraným rodinám azlepšiť ich neľahkú životnú situáciu," uviedol na margo projektuPomôžme deťom Ing. Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.

Deti mohli podporiť aj zákaznícia členovia vernostného programu dm active beauty svet plný výhod, pričom simohli vybrať, či darujú 30 bodov, čo zodpovedá dennej zásobe plienok, alebo 200bodov, čo zodpovedá týždennej zásobe plienok pre dieťatko z vybranej rodiny. Dotejto aktivity  sa zapojilo takmer 3 800 zákazníkov, z ktorých 2 900darovalo dennú a 900 týždennú zásobu plienok.

Kategórie




Vitajte na našej stránke

CSR - alebo Corporate Social Responsibility aktivity sa stali súčasťou core businessu väčšiny veľkých spoločností vo svete. Rozmach týchto aktivít spôsobil, že CSR už nie je pre firmy tzv. aktivita ,,nice to have", ale ,,must". Podobný trend štartuje aj na Slovensku. Pre lepšiu informovanosť sme vytvorili Prvý slovenský komplexný portál o CSR aktivitách firiem na Slovensku. Pravidelne budeme prinášať informácie zo sveta CSR projektov, firemnej charity, dobrovoľníctva a najnovšie prieskumy zo sveta. Veríme, že vás bude náš portál inšpirovať a pomôže vám v profesionálnom úspechu!