COOP Jednota myslí na ľudí trpiacich civilizačnými ochoreniami - Produkty špeciálnej výživy

  05.05.2011

Úvod / Pomoc komunite

Daná cieľová skupina je citlivá na presné informácie o alergénoch či energetickej hodnote produktu.  Z tohto dôvodu obaly produktov špeciálnej výživy obsahujú zvýraznené ikony, ktoré spotrebiteľa informujú o tom, čo daný produkt obsahuje, resp. neobsahuje. Tieto informácie sú na Slovensku stále unikátom, a to nielen z hľadiska viditeľnosti na obale. I preto sa COOP Jednota rozhodla umiestniť na dané obaly skenovateľný čiarový kód, ktorý je snímateľný mobilom a spotrebiteľovi sa v ňom zobrazia potrebné informácie o produkte (zloženie, energetická hodnota, chlebová jednotka, možné stopy, pridaná hodnota, cena atď.).

Produkty špeciálnej výživy majú v predajniach svoj špeciálny regál. Zákazník ich môže nájsť všetky na jednom mieste.

Skupina COOP Jednota je dlhodobo lídrom vo vývoji vlastných značiek na území strednej a východnej Európy. Prvý produkt vlastnej značky bol vytvorený v decembri 1999. Dnes portfólio vlastných značiek zahŕňa 800 výrobkov, ktoré odrážajú aktuálne nákupné trendy a spĺňajú špecifické potreby rôznych skupín zákazníkov: od spotrebiteľov citlivých na cenu (Dobrá cena), zdravý životný štýl (Active life), slovenskú kuchyňu (Mamičkine dobroty), vysokú kvalitu (COOP Premium) až po spotrebiteľov citlivých na zloženie kupovaných potravín z dôvodu ochorení typu diabetes, celiakia, laktózová intolerancia (Špeciálna výživa). Niektoré z nich získali uznanie na najväčšej výstave sveta špecializovanej na produkty a  obaly vlastnej značky, ktorá sa každoročne koná v Amsterdame a v sekcii Idea Supermarket vystavuje len to najlepšie a najinovatívnejšie zo všetkých krajín. Tu sa v roku 2009 vystavovali výrobky COOP Jednoty z kategórie Mamičkine dobroty, v roku 2010 z kategórie Active Life a v roku 2011 budú v Idea Supermarkete prezentované produkty vlastnej značky z COOP Jednota Minútka. Projekt vlastno-značkového portfólia je realizovaný v spolupráci s agentúrou JANDL, marketing a reklama.

 

Poznámka pre redakciu:

COOP Jednota Slovensko vznikla v roku 2002 zlúčením Slovenského zväzu spotrebných družstiev so spoločnosťou COOP CENTRUM. V súčasnosti združuje viac ako 200 tisíc členov a eviduje 810 tisíc držiteľov zákazníckych nákupných kariet. Patrí k významným zamestnávateľom Slovenska. Poskytuje prácu takmer 14 tisícom zamestnancov v 7 logistických centrách a 31 regionálnych spotrebných družstvách. Z nich 26 vykonáva maloobchodnú činnosť prostredníctvom takmer 2 400 predajných miest na celom území Slovenska.

COOP Jednota Slovensko je členom Euro COOPu, ktorý združuje 16 národných COOPov na európskom kontinente. V takmer 30 tisícoch predajných miest pracuje viac ako 300 tisíc zamestnancov. Tržby členov Euro COOPu za rok 2009 presiahli čiastku 70 mld. eur. Najsilnejšie družstevné obchodné reťazce pôsobia v Anglicku, severských krajinách a  Taliansku.

COOP Jednota Slovensko, najväčší predajca potravín na Slovensku, iniciovala vznik medzinárodnej nákupnej aliancie COOP EURO spolu s COOPmi Česká republika, Maďarsko a Bulharsko. Dnes tieto 4 národné COOPy ponúkajú 48 produktov spoločnej privátnej značky COOP Premium na celom území ich pôsobnosti.

Cieľom COOP Jednoty Slovensko je poskytovať maloobchodné a logistické služby na špičkovej európskej úrovni pri zabezpečení maximálnej spokojnosti jej členov a zákazníkov.

 

Kontakt pre médiá: 

Marcela Koffler

PR Director

JANDL, marketing a reklama, s.r.o.

Štefánikova 6, PO Box 252, Bratislava

 e-mail: marcela.koffler@jandl.sk

mobil: +421 917 345 228

tel/fax: +421 2 6280 3407 / 6280 3406

www.jandl.sk

 

Renáta Muchová

Riaditeľka Kancelárie predsedu

COOP JEDNOTA SLOVENSKO, spotrebné družstvo

Bajkalská 25, 827 18  Bratislava

tel.: +421 2 58 233 110

fax: +421 2 53 415 317

e:mail: renata.muchova@coop.sk

www.coop.sk

 

 

 

 

Kategórie




Vitajte na našej stránke

CSR - alebo Corporate Social Responsibility aktivity sa stali súčasťou core businessu väčšiny veľkých spoločností vo svete. Rozmach týchto aktivít spôsobil, že CSR už nie je pre firmy tzv. aktivita ,,nice to have", ale ,,must". Podobný trend štartuje aj na Slovensku. Pre lepšiu informovanosť sme vytvorili Prvý slovenský komplexný portál o CSR aktivitách firiem na Slovensku. Pravidelne budeme prinášať informácie zo sveta CSR projektov, firemnej charity, dobrovoľníctva a najnovšie prieskumy zo sveta. Veríme, že vás bude náš portál inšpirovať a pomôže vám v profesionálnom úspechu!