BILLA predáva mlieko aj mäso ekologickejšie

  13.11.2013

Úvod / Ochrana životného prostredia

Billa Slovensko (člen skupiny REWE) inštaluje postupne do svojich predajní uzatvárateľné chladiarenské boxy na mliečne a mäsové výrobky. Do konca roka by malo tieto ekologické vitríny dostať 30 predajní.

„Náš široký mliečny a mäsový sortiment nás núti ponúkať tovar v stále väčších chladiacich vitrínach a boxoch, čím nám neustále narastá spotreba energie, pričom jej časť zbytočne ochladzuje predajňu, prispieva k rastu emisií CO2 v ovzduší a v neposlednom rade zvyšuje naše náklady,“ hovorí Martina Kovacs, marketingová manažérka BILLA Slovensko. “Našou misiu je mať obchody priateľské k zákazníkom nielen cenou ale aj správaním sa voči životnému prostrediu, v ktorom žijeme.“

Predpokladaná úspora v 30-tich predajniach osciluje medzi  700 000 až 800 000 kWh elektrickej energie za rok, počas výroby ktorej by sa vyprodukovalo viac ako 540 ton oxidu uhličitého. Takéto množstvo by muselo v priebehu roka pohlcovať viac ako 14 000 stromov.

„V programe energetickej a ekologickej optimalizácia našich predajní budeme pokračovať aj v budúcom roku, podľa veľkosti predajne a jej spotreby chladených potravín. V každom prípade každá naša nová predajňa už bude takýmito uzatvárateľnými boxmi vybavená,“ dodáva Kovács.

Kategórie




Vitajte na našej stránke

CSR - alebo Corporate Social Responsibility aktivity sa stali súčasťou core businessu väčšiny veľkých spoločností vo svete. Rozmach týchto aktivít spôsobil, že CSR už nie je pre firmy tzv. aktivita ,,nice to have", ale ,,must". Podobný trend štartuje aj na Slovensku. Pre lepšiu informovanosť sme vytvorili Prvý slovenský komplexný portál o CSR aktivitách firiem na Slovensku. Pravidelne budeme prinášať informácie zo sveta CSR projektov, firemnej charity, dobrovoľníctva a najnovšie prieskumy zo sveta. Veríme, že vás bude náš portál inšpirovať a pomôže vám v profesionálnom úspechu!