20 rokov dm na Slovensku

  03.03.2015

Úvod / Zdravie a šport

„Oslava 20. narodenín dm je pre mňa osobne veľmi emotívna záležitosť. V roku 1995 sme zakladali prvú filiálku dm na Slovensku a o 20 rokov neskôr ich máme 133, viac ako 1 000 interných zamestnancov a aktívne sa realizujeme v oblasti krásy a zdravého životného štýlu. Podarilo sa nám vybudovať silnú stabilnú spoločnosť, ktorá nielen výrobky predáva, ale v sortimente z oblasti zdravia bola a aj je priekopníkom, či už ide o biopotraviny, kontrolovanú prírodnú kozmetiku, doplnky zdravej výživy a podobne. Od roku 2007 pripravujeme každý rok CSR kampane, ktorými sa snažíme v našej spoločnosti niečo zmeniť, ako napríklad Ľahší život, Ľahšie to ide ľahšie, Slniečkové deti či Veselé zúbky, a musím konštatovať, že veľmi úspešne. Veľmi podstatnou témou pre nás je aj ekológia, kde sme napríklad začali spolupracovať s neziskovou organizáciou Živica na projekte Nevyšliapanou cestou. A od roku 2013 sa aktívne angažujeme aj v oblasti dobrovoľníctva. Sme o veľký kus vpred, veľa vecí sa zmenilo, okrem jednej, a to faktu, že človek je u nás stále stredobodom pozornosti,“ povedal Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.

 

30.9.2000

30.9.2005

30.9.2010

30.9.2014

31.1.2015

Počet zamestnancov

182

371

683

970

1 020

Počet zákazníkov

2 751 328

4 959 434

10 891 835

14 889 701

5 389 065

Počet filiálok

26

53

98

129

133

Obrat (eur)

16 525 970

38 477 114

102 998 833

151 185 190

56 516 625 

V rámci osláv 20. narodenín pripravuje dm v mesiacoch marec až júl vo svojich predajniach viaceré aktivity, ktoré sú určené pre všetkých jej zákazníkov, pričom pre členov vernostného programu dm active beauty svet plný výhod ponúkne dm v rámci osláv aj rôzne špeciálne bonusy.

 

Pre všetkých dm zákazníkov v mesicoch marec až júl:

Veľká zákaznícka súťaž o 20 áut Volkswagen up

  • pri nákupe nad 20 eur a zaslaní SMS kódu môže zákazník vyhrať auto Volkswagen up
  • počas dvadsiatich týždňov bude v mesiacoch marec až júl každý týždeň vyžrebovaný jeden výherca automobilu

- vybrané výrobky s dlhodobo zníženou cenou so zľavou až 20 percent

- mesačne minimálne päť ponúk Moje plus, v rámci ktorých si zákazník kúpi tri výrobky, ale zaplatí len dva z nich

Pre členov vernostného programu dm active beauty svet plný výhod v mesiacoch marec až júl

- 20-násobné body za nákup vybraného sortimentu v daný mesiac

- 25-percentná zľava na vybrané výrobky v danom mesiaci za 75 bodov

- 15 – 25 -percentná zľava na vybrané výrobky v danom mesiaci za 50 bodov

- babyjoker, t. j. 25-percentná zľava na celý sortiment detských výrobkov s výnimkou počiatočných mliek a plienok, za 75 bodov

- permanentná taška s motívom 20 rokov dm za 20 bodov

Pre členov vernostného programu dm active beauty svet plný výhod v mesiaci máj

-  20-percentná zľava na celý nákup za 200 bodov

CSR aktivity pri príležitosti osláv 20 rokov dm na Slovensku

- Auto Volkswagen Golf pre rodinu v núdzi

  • rodine v núdzi, ktorá bude vybraná v spolupráci so Slovenským Červeným krížom, bude darované auto Volkswagen Golf

- 100 000 eur pre Nadáciu Kvapka nádeje

  • zo všetkých nákupov zrealizovaných v období od marca do júla 2015 daruje dm 100 000 eur Nadácii Kvapka nádeje

 

Prierez 20-ročnou históriou dm na Slovensku 

1995

-  dm otvára prvú filiálku na Slovensku, v Bratislave na Pribišovej ulici

-  dm má aktuálne 3 zamestnancov a 2 konateľov

 

1996

- dm otvára začiatkom roka svoju druhú filiálku, taktiež v Bratislave

- ku koncu roka má dm 4 pobočky a 20 zamestnancov

 

1997

- dm si zadefinovala stratégiu expanzie – umiestnenie filiálok dm na dobre dostupné miesta v centrách miest, v        obchodných a nákupných centrách

- ku koncu roka má dm 9 pobočiek a 50 zamestnancov

 

1998 

-  dm začína predávať vlastné značky

-  dm zavádza služby zhrnuté pod názvom Rozdiel je v nás

-  dm vytvára vlastné internetové stránky

-  ku koncu roka má dm 17 pobočiek a 80 zamestnancov

 

1999

- dm oslavuje otvorenie tisícej filiálky v Európe v rámci dm koncernu

- ku koncu roka má dm 24 pobočiek a 125 zamestnancov

 

2000

-  dm mení svoje logo, keď markízu nahradzuje dm vlna

-  dm zakladá centrálny sklad v Bratislave

-  dm zavádza na trh kontrolovanú prírodnú kozmetiku alverde

-  ku koncu roka má dm 29 pobočiek a 170 zamestnancov

 

2001

- dm zavádza nové programové vybavenie SAP R/3 a PC-dispo

- ku koncu roka má dm 35 pobočiek a 208 zamestnancov

 

2002

- dm štartuje program dm babybonus

- ku koncu roka má dm 39 pobočiek a 240 zamestnancov

 

2003

- filiálky získavajú nové regálové zariadenie, reagujúce na požiadavky trhu na vystavenie tovaru

- ku koncu roka má dm 46 pobočiek a 281 zamestnancov

 

2004

-  na jeseň otvára dm svoju 50. filiálku na Slovensku

-  dm otvára novú centrálu a centrálny sklad na adrese Na Pántoch v Bratislave

-  ku koncu roka má dm 53 pobočiek a 360 zamestnancov

 

2005

-  dm oslavuje 10 rokov pôsobenia na Slovensku

-  dm zavádza do sortimentu značku she-stylezone

-  v dm vzniká oddelenie marketingu

-  ku koncu roka má dm 55 pobočiek a 386 zamestnancov

 

2006

-  dm zavádza do sortimentu biopotraviny Alnatura

-  dm postupne vybavuje svoje filiálky prístrojmi digistation na spracovanie digitálnych fotografií

-  dm spúšťa program Svet plný výhod

-  dm zavádza garancie dlhodobo nízkych cien a cenové bonbóniky

-  ku koncu roka má dm 61 pobočiek a 400 zamestnancov

 

2007

-  dm výrazne rozširuje svoj bio sortiment

-  dm zavádza SAP retail systém

-  realizuje sa prvá veľká CSR kampaň zameraná na šírenie myšlienky zdravého životného štýlu

   pod názvom Ľahší život

-  ku koncu roka má dm 66 pobočiek a 468 zamestnancov

 

2008

-  dm mení claim vo svojom logu na Tu som človekom, tu nakupujem

-  dm začína prestavbu slovenskej centrály dm v Bratislave

-  dm ako prvá európska spoločnosť získava cenu Salute to Excellence Award

-  dm realizuje druhý CSR projekt Ľahšie to ide ľahšie

-  ku koncu roka má dm 74 pobočiek a 530 zamestnancov

 

2009

-  dm zavádza euro

-  dm začína prestavbu fasád filiálok do nového dizajnu

-  dm otvára nový centrálny sklad v Senci

-  dm zavádza nový vernostný program dm active beauty svet plný výhod

   (k dnešnému dňu takmer 900 000 zákazníkov)

-  dm Slovensko získava ocenenie Zlatý dukát

-  ku koncu roka má dm 90 pobočiek a 634 zamestnancov

 

2010

-  dm zavádza nový pokladničný softvér dmPOS

-  dm zavádza novú, v poradí už 22. dm značku Fascíno

-  dm značka Balea oslavuje 15. narodeniny

-  dm otvára svoju stú filiálku, v Košiciach

-  dm zavádza CSR aktivity pod jednotným logom Spoločne jeden pre druhého

-  ku koncu roka má dm 101 pobočiek a 720 zamestnancov

  

2011 

-  v apríli oslavuje dm svojich 15 rokov na Slovensku

-  dm začína novou CSR kampaňou Pomôžme deťom spoluprácu so Slovenským Červeným krížom

-  dm realizuje CSR kampaň Slniečkové deti

-  dm zakladá dlhodobý interný projekt

   Tvorba a nasadenie stratégie zodpovedného podnikania dm v spolupráci s Nadáciou Pontis

-  dm zakladá svoju fanpage na sociálnej sieti Facebook

-  ku koncu roka má dm 108 pobočiek a 762 zamestnancov

 

2012

-  dm štartuje prvý ročník mimoriadne úspešného CSR projektu Veselé zúbky

-  dm štartuje pilotný ročník  projektu dm ženský beh na Slovensku

-  dm spúšťa pilotnú verziu projektu spolupráce s odbornými školami

-  ku koncu roka má dm 113 pobočiek a 822 zamestnancov

 

2013

-  dm zakladá Nadačný fond dm drogerie markt

-  dm rozširuje spoluprácu s odbornými školami

-  dm sa stala generálnym partnerom projektu Mestečko povolaní MOJEMESTO

-  dm začína využívať nový, špeciálne pre ňu vyvinutý typ písma dmSoft

-  marketingová komunikácia dm zavádza nový headline Pre každé moje ja

-  dm získava dve významné ocenenia za projekt Veselé zúbky, a to Via Bona Slovakia a Prokop

-  dm začína spolupracovať s neziskovou organizáciou Živica na projekte Nevyšliapanou cestou

-  kampaňou Viac pre život začína dm podporovať svojich zamestnancov v dobrovoľníckych aktivitách

-  ku koncu roka má dm 125 pobočiek a 937 zamestnancov

 

2014

-  dm začína vydávať vlastný lifestyle magazín active beauty

-  dm nahrádza papierové darčekové poukážky elektronickými

-  dm získava významné ocenenia MasterCard Obchodník roka a Slovak Superbrands

-  dm zavádza nové pracovné oblečenie pre pracovníkov na filiálkach, vyrábané v chránenej dielni v SR

-  ku koncu roka má dm 132 pobočiek a 1022 zamestnancov

 

2015

-  dm oslavuje 20 rokov pôsobenia na slovenskom trhu

-  dm denne obslúži viac ako 40 000 zákazníkov

-  dm je jednotka na trhu medzi drogériami

-  ku koncu roka plánuje mať dm 139 pobočiek a približne 1100 zamestnancov


Kategórie




Vitajte na našej stránke

CSR - alebo Corporate Social Responsibility aktivity sa stali súčasťou core businessu väčšiny veľkých spoločností vo svete. Rozmach týchto aktivít spôsobil, že CSR už nie je pre firmy tzv. aktivita ,,nice to have", ale ,,must". Podobný trend štartuje aj na Slovensku. Pre lepšiu informovanosť sme vytvorili Prvý slovenský komplexný portál o CSR aktivitách firiem na Slovensku. Pravidelne budeme prinášať informácie zo sveta CSR projektov, firemnej charity, dobrovoľníctva a najnovšie prieskumy zo sveta. Veríme, že vás bude náš portál inšpirovať a pomôže vám v profesionálnom úspechu!